Wednesday 14 November 2012

Majlis Konvokesyen & Hi-Tea Prasekolah 2012

Majlis Konvokesyen dan Hi-Tea Prasekolah SK Taman Putra Perdana 2 2012 dirasmikan oleh YB. Dato' Hj. Marsum bin Paing, ADUN Dengkil pada 13 Oktober 2012 (Sabtu) di Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM), Pulau Meranti, Puchong. Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi dengan izinNya dan kesungguhan prasekolah, majlis ini dapat berjalan dengan lancar.

Ini merupakan kali pertama majlis secara besar-besaran dianjurkan oleh prasekolah kami setelah 2 tahun ditubuhkan. Jutaan terima kasih kepada 7 orang Ahli Jawatankuasa yang terdiri daripada Pn Norizan Isa, Pn Nurulhanis Noh,Pn Rahayu Ab Ghani, Pn Rozlina Mustapha, Pn Nor Hazaliza Ayub, Pn Nur Army Nasution Mohd Fami dan Pn Noor Milawati Che Muda atas kerjasama dalam melaksanakan tugasan yang diberikan. Tidak lupa juga kepada semua pihak yang terlibat secara langsung atau tidak langsung, terima kasih kami ucapkan.

Seramai 50 orang murid prasekolah telah hadir mengambil sijil graduasi. Jemputan seramai 160 orang turut hadir bagi memeriahkan majlis. Mereka berasa sangat terhibur dengan persembahan yang mantap daripada murid-murid prasekolah yang terlibat serta hidangan makanan yang sangat memuaskan. Suasana dewan yang indah amat menyenangkan kami dan juga para jemputan. Dewan LKIM ini baru beroperasi dan kami merupakan pihak pertama yang menggunakan dewan tersebut. Namun begitu, kakitangan juruteknik LKIM dapat mengendalikan PA system dengan baik serta dapat memberikan layanan yang memuaskan. Jutaan terima kasih kami ucapkan.

























































No comments:

Post a Comment